zdjecia nagłówek

wtorek, 8 maja 2012

kosmos i drive

Chciałbym skorzystać z tego iż drodzy czytelnicy nie tylko oglądacie tutaj focie, ale też czasem coś czytacie.

Część z Was już pewnie widziała, ale będą i tacy co nie koniecznie, więc obwieszczam - obejrzyjcie koniecznie film Drive, a potem kupcie w empiku ścieżkę dźwiękową... szczególnie jeśli jesteście smutni lub porzuceni, albo smutni z porzucenia, albo smutni i porzuceni... albo po prostu lubicie takie klimaty - tak jak ja (nie , nie jestem porzucony).

W każdym razie pierwszy kawałek tutaj




Film jest małomówny, film jest cichy, wyraźny, z księciem na białym koniu, jednakże jest dobry, naprawdę polecam, nic więcej nie powiem.

Tak samo jak i ścieżka dźwiękowa, która towarzyszyła mi częściowo przy tworzeniu tego kosmosu :)
drugi utwór -



Teraz może chwilkę o zdjęciach. Kosmos zawsze mnie fascynował, powinienem urodzić się w czasach gdzie latanie na inne planety kosztuje tyle ile bilet komunikacji miejskiej. Tak mi się przynajmniej wydaje. Chociaż nigdy jakoś szczególnie nie chciałem być astronautą. Podobne zdjęcia gdzieś kiedyś widziałem, aczkolwiek sam pomysł powstał zanim je zobaczyłem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz