zdjecia nagłówek

niedziela, 27 stycznia 2013

Praca upodla....

'Dawno nie czułem się tak wyjebany i wychujany jednocześnie'.


   Niektóre *prace są okropne, można to stwierdzić bez zbędnych dygresji na ten temat. Najbardziej bałem się pracy, która będzie monotonna. Gdzie niemożliwością będzie wytrzymanie 8 godzin. Człowiek szybko się przyzwyczaja do skrajnych warunków. Kiedyś miałem taką prace. Siedziałem przy komputerze i klikałem myszką w 4 punkty, później wyglądało to nieco lepiej... Jednakże pierwsze tygodnie były straszne, strasznie męczące...

  Niektórzy ludzie nie mają wielkiego wyboru. Potrzebują pieniędzy, a więc godzą się na każdą prace. Ja staram się nie narzekać. Najgorszy zawód o jakim słyszałem to pani na taśmie na farmie kur w Chinach. Przez 12 godzin wybiera z taśmy małe kurczaki, przypala im dzioby i skrzydła. 12 godzin bólu i męki... chociaż jestem pewien, że są gorsze płatne prace.



    Moja obecna praca jest ok. Nie licząc oczywiście paru kwestii. Nie przypadkowo poruszyłem ten temat. Właśnie skończyliśmy 6 dniowy maraton przy otwieraniu nowego konceptu Empiku w Blue City. Cała ekipa wykonała ogrom pracy. Chwaląc się nieco pokaże Wam skrawek tej pracy.

Poniżej - wizualizacja pokazana na zebraniu jak 'miało być' oraz zdjęcie jak rzeczywiście to zrobiliśmy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz