zdjecia nagłówek

wtorek, 10 lipca 2012

Dyplom.

Udało się ! Wytrwałem ten najintensywniejszy okres w swoim życiu. System praca-dyplom został zakończony. Nieprzespane noce poszły w siną dal. Nastał zasłużony mniej lub bardziej odpoczynek.

Po obronie udaliśmy się razem z Agatą na Heinekena. Koncerty, plaża bez morza (bo sinice), gofry, smażone rybki i inne atrakcje. Czasami trochę zalatywało zdziadzianiem... ale generalnie cieszę się z tego wyjazdu, z chwili wytchnienia. Teraz się obijam i mogę znów patrzeć na zdjęcia z dyplomu - więc umieszczam.

Dla niedoinformowanych. Broniłem dyplomu VM dla marki Dickies i w związku z tym zrobiłem sesję zdjęciową. Z tego miejsca dziękuję wszystkim, którzy mi w tym pomogli. Wrzucam wszystkie, które zakwalifikowałem do albumu... nie wszystkie były dołączone. Później może wrzucę jeszcze jakieś, albo w ogóle projekt sklepu : )


























1 komentarz: