zdjecia nagłówek

sobota, 27 listopada 2010

dedykuję łąckiemu

Właściwie dedykuję Łackiemu. Zarówno to co napisze, jak i zdjęcie któe tu zamieszczę.

Miałem strasznie zabawną sytuacje w kiblu w centrum handlowym. Otóż będąc na nogach od 5:30 nie miałem czasu na pewne 'sztampowe' czynności. Toteż wkońcu o godzinie 18 udałem się do toalety. Wyciągając papier, aby wytrzeć deskę, zrobić sobie 'podkładkę' i dlatego narobiłem trochę rumoru... gdy już wkońcu zasiadłem, z kabiny obok rozległo się głośne chrząknięcie i nagle coś spadło na ziemie. Były to dwie strony wyrwane z jakiegoś "twójego weekendu" lub coś takiego. Uśmiechnąłem się na ten widok bo pomyślałem że właściciel się onieśmieli i czym prędzej pochwyci swoją zgubę. Jakież było moje zdziwienie kiedy pan z kabiny obok, przysunął mi owe strony z gołymi babami do mojej kabiny, przy tym chrząkając niemiłosiernie... moje zdziwienie trwało tak długo, że gdy już właściciel wyszedł żałowałem że nie powiedziałem "dzięki stary, ale ja sram".

1 komentarz: